نمایش جزئیات

رئیس جدید اتحادیه با کارکنان دیدار کرد

چکیده خبر


مصطفی‌قلی خسروی، رئیس جدید اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با هدف برقراری ارتباط تنگاتنگ و ایجاد بستری امن جهت پیشبرد امور داخلی، با کلیه کارکنان و پرسنل اتحادیه دیدار کرد.


آقای مصطفی‌ قلی خسروی، رئیس جدید اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با هدف برقراری ارتباط تنگاتنگ و ایجاد بستری امن جهت پیشبرد امور داخلی، با کلیه کارکنان و پرسنل اتحادیه دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، خسروی در این دیدار صمیمانه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان، خاطر نشان ساخت: همانطوری که پرسنل یک مجموعه باید مورد حمایت روسا قرار گیرند، کارمندان نیز باید همه توان خود را در راستای پیشبرد امور و اعتلای نام و جایگاه آن مجموعه در پیش گیرند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران تصریح کرد: کسی که مسئولیتی می پذیرد، باید به طور کامل با آن عجین شود و با تمام وجود بدان بپردازد.

خسروی ادامه داد: انتظار می رود هر یک از کارکنان اتحادیه نیز به وظایف خود به طور کامل واقف باشند و در جهت ارتقای سطح شغلی خود گام های موثری را بردارند. همچنین برقراری ارتباط دوستانه با اعضای اتحادیه و انجام به موقع امور مربوط به آن ها از دیگر اهداف مهم اتحادیه به شمار می رود که پرسنل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه