نمایش جزئیات

جلسه كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف با حضور ریاست و هيات مديره اتحاديه برگزار شد .

چکیده خبر


جلسه كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف با حضور رئيس و هيات مديره اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران شنبه مورخ 7 بهمن ماه برگزار شد


جلسه كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف با حضور ریاست و هيات مديره اتحاديه برگزار شد .

جلسه كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف با حضور رئيس و هيات مديره اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران شنبه مورخ 7 بهمن ماه برگزار شد


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی ضمن تشکر از حضور اعضای کمیسیون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف در این جلسه اظهار داشت: اعضای محترم صنف باید بدانند که اعضای کمیسیون قاضی نیستند و اینجا محل دادگاه نیست، بلکه اتحادیه تلاش می کند تا مشکلات را به صورت کدخدامنشی حل نماید.

وی ادامه داد: كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف نبايد حقوق صنفي را فراموش كند و در راستاي آن گام بردارد. همچنین هنگامیکه از یک عضو شکایت می شود، اعضای کمیسیون باید در ابتدا با آن فرد تماس بگیرند و اعلام کنند که شخص شاکی را به محل کسب آن ها می فرستند تا مسئله بدون هیچ خشونتی حل شود. سپس دو روز به آن عضو زمان داده می شود تا مشکل را با شاکی خود حل کند. اگر مشکل حل نشود، کمیسیون موظف است ظرف یک هفته اخطار کتبی به آن فرد بدهد تا مساله برطرف

شود. در نهایت اگر مجددا مشکل حل نشد و رضایت شاکی حاصل نیامد، آنگاه کمیسیون این حق را دارد تا رای لازم را داده و در این صورت هیچ کس اجازه اعتراض نخواهد داشت.

خسروی خاطر نشان ساخت: در دوره قبل تا 3 ماه هم زمان می برد تا به عضوی که شاکی دارد اطلاع داده شود و برای رفع مشکل به کمیسیون مراجعه نماید، اما هم اکنون باید این زمان به حداقل برسد و در کوتاهترین زمان ممکن مساله به صورت کامل حل شود. چراکه اگر شکایات طولانی شوند، آنگاه سخت تر حل خواهند شد و شاکیان جریحه دارتر می شوند.

وی افزود: اعضای کمیسیون باید به این نکته توجه داشته باشند که حتما باید مسائل و مشکلات را با ملایمت برطرف نمایند و هیچ برخورد تندی با اعضا نداشته باشند. در واقع کمیسیون محل دادرسی نیست و شکایات باید از طریق کدخدا منشی حل شوند.

خسروی گفت: اعضای کمیسیون باید با صبوری به کلیه صحبت های شاکیان گوش دهند تا به طور کامل از جریان مطلع شوند. در اینصورت طرفین را به آرامش دعوت می کنند و برای رفع مشکل گام برمی دارند

وی تصریح کرد: هرگونه شکایتی که صورت می‌گیرد، باید به طور دقیق از سوی کمیسیون بررسی شود و اگر مربوط به اتحادیه باشد، حل و فصل گردد. در غیراینصورت کمیسیون نمی تواند پاسخگو باشد.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران اظهار داشت: من از جانب هیات مدیره این مطالب را بیان می کنم و از برنامه و معلومات آن ها نهایت استفاده را خواهم کرد و نظرات و ایده های آن ها را ارج می نهم. از این رو همه ما برای حفظ حقوق مردم و اعضای صنف تلاش کرده و اقدامات لازم را انجام می دهیم.

در پایان خاطر نشان می گردد علاوه بر ریاست و اعضای هیات مدیره اتحادیه، آقایان کوشافر، سلیم‌زاده، یادگاری، مأنوس، معتمد عرفانی فر و خانم سیمیاری در جلسه فوق حضور یافتند.                

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه