نمایش جزئیات

نشست رییس و اعضای هیات مدیره با اعضای منطقه 5 اتحادیه در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم/ برگزاری انتخابات بازرس منطقه 5

چکیده خبر


چهارشنبه مورخ ۲۵ بهمن ماه نشست صمیمانه رییس و اعضای هیات مدیره با اعضای منطقه ۵ اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران برگزار شد که در کنار آن، مراسم انتخابات بازرس از سوی اعضای این منطقه نیز دایر بود.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، در این مراسم پیش از آنکه مصطفی قلی خسروی به ایراد سخنرانی بپردازد، کلیه اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و ایده های خود را ارائه کردند و پرسش‌های خود در زمینه‌های صنفی را مطرح نمودند. از این رو در این فضای صمیمانه به راحتی و با آرامش کامل مباحث مطرح شده مورد بررسی و نقد قرار گرفت و ریاست اتحادیه به پرسش‌ها پاسخ داد.

همچنین رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران ضمن قدرانی از اعضاء مبنی بر انتخاب وی، برضرورت شفاف سازی اطلاعات و فعالیت های صورت گرفته در اتحادیه تاکید کرد و گفت: تمامی اعضای اتحادیه باید از وضعیت مالی و فعالیت های مهمی که در اتحادیه صورت می گیرد، مطلع باشند و از طریق کانال و دیگر فضاهای مجازی مربوطه این اطلاع رسانی به صورت آنلاین انجام شود.

خسروی با ذکر چندین نکته مهم به اعضای اتحادیه منطقه 5 اظهار داشت: مشاوران املاک نباید به هیچ وجه بِیع دریافت نمایند، چراکه این بِیع باید به مالک یا مستاجر داده شود و گرفتن آن از سوی مشاوران املاک غلط است. همچنین هیچ یک از مشاوران نباید پس از تنظیم قرارداد و امضای آن، قرارداد را پیش خود نگاه دارند. هنگامیکه قراردادی تنظیم می‌شود، حقی ایجاد خواهد شد و در صورتیکه به هر دلیلی قرارداد از سوی طرفین فسخ شد، مشاوران باید علاوه بر حق خود، حق دادرسی را نیز دریافت کنند. در واقع مردم باید به اهمیت و ارزش مشاوران اشراف کامل پیدا کنند و بدانند که

مشاوران در تعیین سرنوشت زندگی آنها نقش بسزایی را ایفا می کنند. شما مشاوران املاک مقام ویژه ای دارید، زیرا مردم به شما اعتماد می‌کنند و شما باید به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشید و آنها را راضی نگاه دارید. از این رو مشاوران در یک معامله نباید به هیچ عنوان هزینه‌های جاری شامل آب، برق، گاز و ... را پیش خود نگاه دارند و خود را درگیر حاشیه‌ها و مشکلات ناشی از آن نکنند.

خاطر نشان می‌گردد در طول برگزاری این نشست صمیمانه، برخی از اعضای اتحادیه نقطه نظرات و درخواست‌های خود را در زمینه‌هایی همچون رفع مشکلات سیستمی دریافت کد رهگیری، ایجاد تغییراتی در بندها و فرمت قراردادهای موجود در اتحادیه، رفع ابهامات مربوط به مسائل حقوقی برای اعضای اتحادیه، خوشرویی و خوشخویی هرچه بیشتر کارکنان اتحادیه با اعضا و مراجعه‌کنندگان، دپارتمان املاک و ... مطرح کردند و رییس اتحادیه به صورت کامل پاسخگوی تمامی این موارد بودند.  

این در حالی است که با توجه به آنکه خسروی بر ضرورت شفاف‌سازی مسائل مالی اتحادیه برای اعضاء تاکید داشتند، لذا مدیر مالی اتحادیه گزارش کامل مالی چند مدت اخیر را به اعضای منطقه ۵ ارائه داده و جزئیات آن را تشریح کرد. 

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم، انتخابات بازرسان منطقه ۵ نیز انجام شد و افرادی که بیشترین رای را آوردند به هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران جهت بررسی‌های لازم ارجاع داده شدند .                        

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه