نمایش جزئیات

در بزرگ ترین گردهمائی مشاوران املاک و مستغلات جهان در دبی مصطفی قلی خسروی رئیس fiabciدر ایران شد

چکیده خبر


طی مراسمی در کنوانسیون بین المللی املاک و مستغلات (fiabci) که با حضور 270 عضواز 70کشور جهان برگزار شد .مصطفی قلی خسروی ؛ پدر املاک و مستغلات ایران بعنوان رئیس این کنوانسیون در ایران انتخاب شد .



به گزارش خبرنگار اعزامی روزنامه آسیا به دوبی این مراسم با حضور اعضا از 70کشور جهان در هتل W برگزار شد و مصطفی قلی خسروی ؛ با 50 سال تجربه خود در این حوزه بعنوان عضو و رئیس fiabciدر ایران با اکثریت آرا انتخاب شد.

در این مراسم فرخ محمود؛ رئیس فدراسیون بین المللی املاک و مستغلات ضمن معرفی و تقدیر از حضور سازنده قلی خسروی در حوزه املاک و مستغلات ایران اظهار داشت : از اقدامات ارزشمند وی می توان به مدرنیزه کردن معاملات املاک در زمان ریاستش در اتحادیه مشاوران املاک و مستغلات ایران اشاره کرد . وی در ادامه افزود : از دیگر اقدامات وی تاسیس آموزشگاه ؛ تاسیس دانشگاه علمی کاربردی و ایجاد انجمن حقوقی املاک و مستغلات در ایران می باشد . فرخ محمود در پایان با اعلام اینکه ایجاد کد رهگیری در معاملات املاک از اقدامات وی می باشد اظهار امیدواری کرد که حضور آقای خسروی در fibaci در ایجاد تعاملات و همکاری های بین اعضا و فعالان این حوزه میتواند تحولات ارزشمندی را ایجاد کند .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه