نمایش جزئیات

مراسم تمدید جواز كسب تعدادی از اعضاي اتحاديه با حضور رييس و اعضاي هيات مديره در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه چهار شنبه مورخ 17 مرداد ماه 97 طی مراسمی در سالن کنفرانس اتحادیه، پروانه كسب تعدادي از اعضاي صنف تمدید و اعطاء شد.


 مصطفی قلی خسروی در این مراسم اظهار داشت: کار مشاوران املاک اعتمادی ، اعتباری  است یعنی مردم گاهی کلید منزلشان را در اختیار مشاوران املاک قرار میدهند این امر به منزله اعتماد  مردم به مشاوران املاک می باشد که در نتیجه موجب رضایت مندی افراد می گردد.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در  بخش دیگری از صحبت های خود گفت : بخش زیادی از شکایات به دلیل اقدامی است که موجران یا مستاجران انجام داده و در هنگام فسخ قرارداد بخشی از پول ودیعه مسکن را نزد بنگاهدار به امانت می سپارند تا هزینه آب و برق یا سایر هزینه هایی که به عهده مستاجر بوده از پول پیش مستاجر کسر شود که معمولا هزینه نهایی بیش از پولی است که به بنگاهدار می سپارند. در نتیجه مستاجران به جای آنکه از موجر شکایت کنند از بنگاهدار شکایت می کنند.

در ادامه خسروی افزود :  مشاوران املاک حق ندارند بخشی از پول ودیعه مسکن ( هزینه های آب و برق و...)را نزد خود نگه دارند بلکه موجر و مستاجر باید شخصا اختلافات مالی خود را رفع و رجوع کنند.

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد.

این مراسم با اعطاء پروانه كسب  توسط رئیس اتحادیه و اعضای هیات مدیره صنف مشاوران املاک تهران به پایان رسید .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه