نمایش جزئیات

نشست صمیمی رئیس و اعضای هیات مدیره با برخی از اعضای منطقه 8اتحادیه در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم/ برگزاری انتخابات بازرس منطقه 8

چکیده خبر


چهارشنبه مورخ 24 مرداد ماه97 نشست صمیمانه رییس و اعضای هیات مدیره با برخی از اعضای منطقه 8اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران برگزار شد که در کنار آن، مراسم انتخابات بازرس از سوی اعضای این منطقه نیز دایر شد. در ادامه این مراسم آقای شعبانی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران را به مصطفی قلی خسروی اهدا کرد .


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی دراین  مراسم ضمن خوش آمد گویی به اعضای اتحادیه و اقای شعبانی و هیأت همراه از ستاد امر به معروف و نهی از منکراظهار داشت : چنانچه امر به معروف و نهی از منکررا در اصناف به درستی انجام دهیم باعث برطرف شدن مشکلات و همچنین رونق و شکوفایی کسب وکار میگردد. 

در ادامه آقای شعبانی حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران را  به مصطفی قلی خسروی اهدا کرد .و دیگر اعضای این شورا نیزحکم خود را دریافت نموداند .

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با ذکر چندین نکته مهم به اعضای محترم  اظهار داشت: مشاوران املاک قبل از تنظیم قرارداد (بیع/ اجاره) حق دریافت مبلغی تحت عنوان پیش پرداخت (بیعانه)از طرف خریدار یا مستاجر جهت تضمین تنظیم قرارداد را نخواهد داشت لذا فقط مالک قرارداد مستحق دریافت مبلغ در زمان حضور طرفین قرارداد و امضاء قرارداد در مجلس عقد می باشد.

درادامه این مراسم هريك از كانديداي بازرسی منطقه 8خود را به طور كامل معرفي کردند و در نهايت اعضاي حاضر در جلسه به آنها راي دادند.

مصطفی قلی خسروی در پایان گفت : بازرساني كه بيشترين راي را در اين انتخابات به دست مي آورند، جهت راي و ارائه نظر نهايي به هيات مديره اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران ارجاع داده مي شوند. سرانجام پس از بررسي هاي صورت گرفته در هيات مديره، اسامي بازرسان  منطقه8 اعلام خواهند شد.                                                                                                                             

 در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه