نمایش جزئیات

نشست صمیمی رئیس و اعضای هیات مدیره با برخی از اعضای منطقه 9 اتحادیه در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم/ برگزاری انتخابات بازرس منطقه 9

چکیده خبر


چهارشنبه مورخ 14 شهریور ماه97 نشست صمیمانه رییس و اعضای هیات مدیره با برخی از اعضای منطقه 9 اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران برگزار شد که در کنار آن، مراسم انتخابات بازرس از سوی اعضای این منطقه نیز دایر شد.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی در این مراسم با اشاره به اینکه مشاوران  املاک‌ امانت‌دار مردم هستند افزود : مردم خانه خود را به ما می‌سپارند و ما هم آن را برای فروش عرضه می‌کنیم، چه دلیلی دارد که مشاوران املاک قیمت مسکن را بالا ببرند و رکود ایجاد شود، بنابراین اگر قیمت مسکن مناسب باشد، مشاوران املاک  خریدوفروش بیشتری انجام می‌دهند و زودتر به حق‌الزحمه خود می‌رسند.

وی درخصوص مالیات بر ارزش افزوده نیز گفت: من در چند مدت اخیر در کنار تعدادی از روسای صنوف و رییس اتاق اصناف به مجلس مراجعه کرده و در زمینه کاهش مالیات ارزش افزوده  به شدت از صنف خود دفاع کردم؛ درحالیکه 154 اتحادیه دیگر نیز از این موضوع گلایه مند هستند و درصدد آنند که هرچه زودتر آن را رفع نمایند. در واقع دفاع از صنف وظیفه بنده و هیات مدیره است و هیچ منتی نیز بر اعضای اتحادیه نمی باشد، چراکه این نوع دفاع برای هیات مدیره نیز منفعت خواهد داشت.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت : بنده هیچ گونه شکایتی را از واحد صنفی مبنی بر عدم رضایت متعاملین  پذیرا نیستم  ، بدانید که باید با واحدصنفی متخلف برخورد شود تا بقیه واحد های صنفی را آلوده نکند .

درادامه این مراسم هريك از كانديداي بازرسی منطقه 9، خود را به طور كامل معرفي کردند و در نهايت اعضاي حاضر در جلسه به آنها راي دادند.

مصطفی قلی خسروی در پایان گفت : بازرساني كه بيشترين راي را در اين انتخابات به دست مي آورند، جهت راي و ارائه نظر نهايي به هيات مديره اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران ارجاع داده مي شوند. سرانجام پس از بررسي هاي صورت گرفته در هيات مديره، اسامي بازرسان  منطقه9 اعلام خواهند شد.                                                                                                                              

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه