نمایش جزئیات

برگزاري جلسه بازرسان افتخاری اتحادیه و تمدید حکم بازرسی در سالن کنفرانس

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومي اتحاديه، سه شنبه مورخ 17 مهر ماه، جلسه تمدید حکم بازرسان افتخاری اتحادیه با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره برگزار شد.


جلسه بازرسان افتخاري به همراه مراسم تمديد حكم بازرسي در محل سالن كنفرانس اتحاديه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اتحاديه، سه شنبه مورخ 17 مهر ماه، جلسه تمدید حکم بازرسان افتخاری اتحادیه با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره برگزار شد.

در اين مراسم مصطفی قلی خسروی ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور عزیزان در جلسه فوق اظهار داشت: شما عزیزان عامل اصلی نگهداری آبروی اتحادیه در مناطق هستید و به نوعي هیات امنای اتحادیه محسوب می شوید. با توجه به سخن "مدرک بدون معرفت اجتماعی جایگاهی ندارد" ؛ از شما همراهان گرامي انتظار می رود تا با ادب و احترام با اعضای صنف برخورد داشته باشید و گذشت را سرلوحه کار خود قرار دهید. البته نه اینکه از خطاها و اشتباهات چشم پوشی کنید، چراكه این امر به معنای خیانت خواهد بود.

خسروی در ادامه خاطر نشان ساخت: ما به منظور سهولت در انجام امور اداري، در حال راه اندازی کانال ارتباطی با شما هستیم تا از تردد بی مورد کاسته شود

وي تاکید كرد: به مردم دروغ نگویید و از دروغ و نفاق برحذر باشید و بپذیرید که مردم با توجه به سخنانی که رسانه ها در خصوص مشاوران املاک می گویند باز هم شما را قبول دارند و امین می دانند.

و در پايان، مراسم با انتخاب یکی از اعضا به عنوان رابط ميان بازرسان و اتحادیه، ارائه حکم بازرسی و پاسخگویی به سوالات مطرح شده، به اتمام رسید.


 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه