نمایش جزئیات

مراسم صدور پروانه كسب تعدادی از اعضاي اتحاديه با حضور رييس اتحادیه در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه سه شنبه مورخ یکم آبان ماه 97 طی مراسمی در سالن کنفرانس اتحادیه، پروانه كسب تعدادي از اعضاي صنف اعطاء شد.


مصطفی قلی خسروی با طرح موضوع گرفتن بیع در ازای نگه داشتن ملک دیگری اظهار داشت: مشاوران املاک نباید به هیچ وجه بِیع دریافت نمایند، چراکه این بِیع باید به مالک یا مستاجر داده شود و گرفتن آن از سوی مشاوران املاک ممنوع است. همچنین هیچ یک از مشاوران نباید پس از تنظیم قرارداد و امضای آن، قرارداد را پیش خود نگاه دارند. در واقع مردم باید به اهمیت و ارزش مشاوران اشراف کامل پیدا کنند و بدانند که مشاوران در تعیین سرنوشت زندگی آنها نقش بسزایی را ایفا می کنند. شما مشاوران املاک مقام ویژه ای دارید، زیرا مردم به شما اعتماد می‌کنند و شما باید به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشید و آنها را راضی نگاه دارید. از این رو مشاوران در یک معامله نباید به هیچ عنوان هزینه‌های جاری شامل آب، برق، گاز و ... را پیش خود نگاه دارند و خود را درگیر حاشیه‌ها و مشکلات ناشی از آن نکنند.

خسروی خاطر نشان ساخت: کد رهگیری عزت این صنف است ،کدرهگیری مبنای محاسبات مالیاتی نیست بلکه به منظور شفاف سازی و امنیت معاملات مسکن ایجاد شده است که در ادامه  اعضای حاضر همگی به اتفاق نظر صحبت های ریاست اتحادیه را تایید نموده و بر عزت مند بودن کد رهگیری تاکید نمودند .

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت : صاحبان جواز باید مدارک مربوط به قرارداد را به مدت 5 سال در دفتر املاک خود بایگانی کنند تا در صورت به وجود آمدن مشکل بتوانند پاسخگو باشند .

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد.

این مراسم با اعطاء پروانه كسب  توسط رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران به اتمام رسید .

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه