نمایش جزئیات

برگزاری ویژه‌برنامه جشن امامت حضرت مهدي(عج) دراتحادیه املاک تهران

چکیده خبر


مراسم باشكوهي به مناسبت نهم ربیع الاول، سالگرد آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) روز شنبه مورخ ٢٦ آبان ماه ٩٧ با حضور مصطفی قلی خسروی، اعضاي هیات مدیره، ریاست دانشگاه علمی کاربردی اتحادیه املاک، اعضای صنف و عاشقان امامت در سالن اجتماعات برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، مصطفی قلی خسروی ضمن عرض تبریک به مناسبت نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و قدردانی و تشکر از ميهمانان و اعضای صنف اظهار داشت: تمامی پیامبران الهی و امامان وعده ظهور آن حضرت و تشکیل حکومت جهانی توسط ایشان برای ریشه کنی ظلم، جور، فساد و بی عدالتی را داده ‌اند، بنابراین تلاش شما عزیزان بر این باشد که عدالت را رعایت نموده و از دروغ و نفاق بپرهیزید.

این مراسم با تلاوت قرآن و مدیح سرایی مداحان اهل بیت آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام و المسلیمن حاج آقا حسنی ضمن عرض تبریک این روز، اصل و ریشه مهدویت را یکی از بنیادی ‌ترین آموزه ‌ها و اصیل ‌ترین اعتقادات شعیه دانست و خاطرنشان ساخت: ما اگر تفکر مهدویت را دنبال کنیم می ‌بینیم که اعتقاد به منجی در تمام ادیان وجود دارد و این اعتقاد یک تفکر عمیق است.

در پایان مراسم هدیه ای به رسم یادبود از طرف ریاست محترم شورای هیات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی تهران، حاج صفی اله الیاسی و اعضای هیات همراه به رئیس اتحادیه املاک تهران مصطفی قلی خسروی اعطاء شد.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه