نمایش جزئیات

نخستین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه های صنفی با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه سه شنبه مورخ 29 آبان ماه 97 نخستين جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه های صنفی با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره ،مسئول مرکزی ستاداحیای امر به معروف ، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی و اعضاي صنف در سالن کنفرانس برگزار شد.


در این مراسم مصطفی قلی خسروی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، به صورت فردی و همگانی است ،مرحله فردی که هر کس باید به تنهایی وظیفه نظارتی خود را انجام دهد و دیگری مرحله همگانی و دسته جمعی که در این حال، همه مردم موظفند برای پایان دادن به نابسامانی های اجتماعی دست به دست هم بدهند و با یکدیگر همکاری کنند وی افزود اتحادیه در تمامی فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی و علمی پیشتاز بوده است .

در ادامه معاون اول اتحادیه عبدالله فرجی در خصوص اهمیت  این موضوع گفت فراگیری شرایط امر به معروف و نهی از منکر واجب است، تا انسان در امر و نهی مرتکب خلاف نشود. حضرت علی علیه السلام  امر به معروف و نهی از منکر را اوصاف الهی می شمارند این خصایص دو صفت از صفات پسندیده خداوند سبحان است و این دو ، مرگ کسی را نزدیک نمی کنند و روزی را نمی کاهند.

این مراسم با سخنرانی مسئول مرکزی ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر اتحادیه های صنفی محمدخدائی و همچنین صحبتهای مصطفی گلشنی نماینده و دبیر این ستاد در رابطه با اهداف ،کلاسهای آموزشی و فعالیتهایی که در سه ماه اخیر انجام شده، است به پایان رسید.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه