نمایش جزئیات

برگزاري جلسه کميسیون رسیدگی به شکایات و حل اختلاف اتحادیه با حضور ریاست اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومي اتحاديه، شنبه مورخ 3 آذر ماه 97جلسه كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف با حضور ریاست اتحاديه درسالن کنفرانس برگزار شد.


مصطفي قلي خسروي در اين جلسه ضمن اشاره به ضرورت برقراري آرامش در اتحاديه و اعضاي صنف اظهار داشت: كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف نبايد حقوق صنفي را فراموش كند و در راستاي آن گام بردارد. بنابراین از اعضای کمیسیون خواست تا نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام نمایند.

در ادامه اعضای کمیسیون مشکلات مربوط به واحد خود را اعلام نمودند ،عطاءالله بهشتی عضو کمیسیون رسیدگی به شکایات و حل اختلاف شعری در وصف رئیس اتحادیه با این عنوان سرودن ( کنون آمد خسروی با جمع یاران ،نشیند بر مسند املاک ایران ،شعار ما بود ساختارسازی ،که این ویرانی را کند بازسازی،که با ابزار و گفتار سازی ،شود وضع کنونی پاکسازی، بیائید یاران به دور از رقابت ، کنیم با هم دوستی و رفاقت) بهشتی گفت: باید بین مردم در کمال ادب و احترام داوری کنیم و هر کس کار مشخصه خود را طبق روال قانون انجام دهد تا هر چه سریعتر مشکلات مراجعین بررسی و حل شود.

رئيس اتحاديه صنف مشاوران املاك تهران در ادامه افزود: وظيفه اصلي ما دفاع از صنف است و براي احقاق حقوق اعضا بايد زمان بگذاريم. بايد در خصوص شكايات، با اعضا به طور دقيق صحبت كنيم و تمام مسائل را بررسي نماييم.

وي خاطر نشان ساخت: به منظور رسيدگي به شكايات نبايد اعضاي اتحاديه را تحت فشار قرار دهيم؛ لذا مي بايست در ابتدا با آنها تماس بگيريم و بدون اينكه مزاحم اعضا شويم سعي بر حل موضوع از طريق تلفن داشته باشيم. سپس اگر موضوع حل نشد، احضار يك هفته اي ابلاغ مي نماييم. چنانچه از طريق اين احضاريه و به هر دليلي موضوع رفع نشد، فرد صنفي جهت توضيح پاره اي از مسائل به كميسيون رسيدگي به شكايات و حل اختلاف احضار مي شود و درنهايت اگر مشكل مربوطه برطرف نشد و رضايت شاكي حاصل نيامد، آنگاه اقدام قانوني صورت خواهد گرفت.

در پایان خسروی به تمامی سوالات اعضای حاضر پاسخ داد و از حضور آنها تقدير و تشكر به عمل آورد و براي بهبود هرچه گسترده تر امور و رفع مسائل مربوطه ابراز اميدواري نمود.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه