نمایش جزئیات

نشست ریاست و هیات مدیره با اعضای منطقه 11 اتحادیه در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم/ برگزاری انتخابات بازرس منطقه 11

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه، چهار شنبه مورخ 14 آذر ماه نشست صمیمانه ریاست با اعضای منطقه 11 اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران برگزار شد که در کنار آن مراسم انتخاب بازرس از سوی اعضای این منطقه نیز دایر گردید.


رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با ذکر تجارت جهانی خواستار آموزش پولشوئی در این صنف می باشد اظهار داشت: ما نمی توانیم پولشوئی انجام بدهیم و ارتباطی با صنف ما ندارد اما  عده ای سودجو وارد دفتر املاک می شوند و ممکن است ما را دچار دردسر کنند بنابراین اگر به کسی شک داشتین حتما گزارش آن را به اتحادیه اعلام کنید.

مصطفی قلی خسروی در خصوص ضریب مالیاتی و ارزش افزوده گفت:یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت اتحادیه، بحث مالیات بر ارزش افزوده است و تلاشهایی که با همراهی هیات مدیره در جهت کاهش آن صورت گرفته است.

در این مراسم اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و ایده های خود را ارائه  دادند و پرسش‌های خود را در زمینه‌های صنفی مطرح نمودند. از این رو در این فضای صمیمانه به راحتی و با آرامش کامل مباحث مطرح شده مورد  نقد و بررسی قرار گرفت و ریاست اتحادیه به پرسش‌ها پاسخ داد.

در ادامه، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم توسط سعید لطفی برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز اعطا گردید.                              

در پایان این نشست، مراسم انتخاب بازرسان منطقه 11 نیز برگزار شد و افرادی که بیشترین رای را آوردند به هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران جهت انجام بررسی‌های لازم ارجاع داده شدند.       

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه