نمایش جزئیات

مراسم تمدید جواز كسب تعدادی از اعضاي اتحاديه با حضور رييس و اعضاي هيات مديره در كنار برگزاري كارگاه مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی اتحادیه یک شنبه مورخ 9 دی ماه 97 طی مراسمی در سالن کنفرانس اتحادیه، پروانه كسب تعدادي از اعضاي صنف تمدید و اعطاء شد.


رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با ذکر چندین نکته مهم در خصوص مشکلات و معضلاتی که در گذشته وجود داشته  اظهار داشت: طی یکسال گذشته به همراه هیات مدیره مشکلات را بررسی و اقداماتی را جهت رفع آن انجام دادیم و برنامه های سازنده ای را برای آینده در نظر گرفتیم .

مصطفی قلی خسروی در خصوص ضریب مالیاتی و ارزش افزوده گفت:یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت اتحادیه، بحث مالیات بر ارزش افزوده است و تلاشهایی که با همراهی هیات مدیره در جهت کاهش آن صورت گرفته است.

وی در خصوص اهمیت کد رهگیری اینچنین بیان نمود: کد رهگیری امنیت معاملات را بالا می برد ،اما در این خصوص لازم است دستگاههای دیگر با ما همکاری کنند ، سه موضوع در این زمینه اهمیت دارد که شامل اطلاعات ملک از جمله پلاک ثبتی ، پایان کار شهرداری و بدهی مالیاتی باید در اختیار دفاتر مشاوران املاک قرار گیرد درخواست ما این است که دستگاه های مرتبط در این زمینه با ما همکاری کنند.

درادامه این نشست افراد حاضر و اعضای هیات مدیره به تشریح مشکلات و چالش های موجود در اتحادیه پرداختند که برخی از این مسائل شامل پیگیری درج کد رهگیری ، جلوگیری از افراد متخلف با ابطال پروانه کسب آن ها، تشکیل انجمن حقوقی در اتحادیه و شفاف سازی در زمینه هزینه های صورت گرفته است.

در آخر کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد.

این مراسم با اعطاء پروانه كسب  توسط رئیس اتحادیه و اعضای هیات مدیره به پایان رسید .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه