نمایش جزئیات

مصطفی قلی خسروی ، رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران: شورای حل اختلاف ویژه مشاوران املاک در اتحادیه دایر میباشد تا حق و حقوق خود را پیگیری کنند

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه روز یکشنبه مورخ 26 مهر 1400 در مصاحبه ایی با واحد روابط عمومیدرخصوص شورای حل اختلاف ویژه مشاوران املاک مطالبی را جهت استحضار همکاران خود بیان نمودند


به گزارش روابط عمومی مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه روز یکشنبه مورخ 26 مهر 1400 در مصاحبه ایی با واحد روابط عمومی درخصوص شورای حل اختلاف ویژه مشاوران املاک مطالبی را جهت استحضار همکاران خود بیان نمودند

رئیس اتحادیه  ضمن عرض سلام و قدردانی  از اعضای بزرگ صنف مشاوران املاک که پیام های ارسالی ایشان را مورد نظر قرار میدهند  گفتند خوشبختانه پیام ها و اخبار اتحادیه را دنبال می کنید و نشان می دهد بازتاب خوبی داشته است.

ایشان  در ادامه گفتند : من نیز همانند شما با افتخار یک مشاور املاک هستم پس منافع مشترکی داریم ، لذا هرچقدر شما ضرر کنید من هم ضرر می کنم و هرچقدر شما قوی شوید من هم قوی می شوم .

 رییس اتحادیه ادامه دادند  متاسفانه بعضا مشاهده می شود عده ای از متعاملین بعد از امضای قراراد حق کمیسیون مشاوران املاک را پرداخت نمی کنند . البته از آنجایی که متعاملین در اختیار اتحادیه نیستند و قانونا اتحادیه هیچ اختیاری نسبت به آنها ندارد نمیتوانست حقوق مشاوران املاک را پیگیری نماید .  از طرفی مشاوران املاک  بعنوان یک فرد صنفی اجازه نخواهند داشت با متعاملین خدای ناکرده دچار اختلاف بشوند و یا نسبت به تحویل نسخه قرارداد مطابق قانون نظام صنفی امتناع کنند چرا که با این کار فقط اعتبار خود را خدشه دار میکنند و اتحادیه هیچ حمایتی از آنها نخواهد کرد . لذا پس از بررسی های فراوان و رایزنی های متعدد با دستگاه قضا و  معاونت پیشگیری از جرم، جهت رفاه حال اعضاء صنفی و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان از طریق دادگستری موفق به راه اندازی  شعبه ویژه شورای اختلاف در ساختمان اتحادیه شدیم.

 ایشان ادامه دادند :این بدان معناست که شعبه شورای حل اختلاف ویژه در محل اتحادیه برای پیگیری حقوق شما عزیزانی که در برخورد با متعاملین حق و حقوقتان ضایع شده،دایر شده است.خوشبختانه  تاکنون بیش از 500 نفر از همکاران ما با مراجعه به این شعبه  و با اخذ حکم جلب متعامل  ( خریدار یا فروشنده ) موفق به دریافت حق کمیسیون خود شدند .

ایشان  در پایان یاد آور شد تقاضای من از  از شما همکاران اینست که به  هیچ عنوان قولنامه را در برگ A3  ننویسید و حتما کد رهگیری را مبنای قرارداد هایتان قرار دهید .

 لازم به یادآوری است که شورای حل اختلاف ویژه املاک مستقر در اتحادیه

روزهای شنبه دوشنبه چهارشنبه درخدمت شما عزیزان می باشد .

 

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه