نمایش جزئیات

خبرگزاری تسنیم - رئیس اتحادیه مشاوران املاک : اگر می‌خواهید امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود، قانون وضع کنید.

چکیده خبر


رئیس اتحادیه مشاوران املاک : اگر می‌خواهید امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود، قانون وضع کنید.


مصطفی‌قلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات اردیبهشت ماه اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن، یادآور شد: در طول طرح مسکن مهر از خرید و فروش واحدهای این طرح جلوگیری و اعلام می‌شد مردم حق ندارند این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: اما با توجه به تعدد جرم‌های صورت گرفته، عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی اعلام کرد نباید از حق خرید و فروش واحدهای مسکن به‌عنوان حق مردم ممانعت شود.

وی بیان کرد: آقای شاکری نمی‌داند برای مردم -در طرح ملی مسکن- حق ایجاد شده و این حق قابل واگذاری است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک بیان کرد: اگر قرار است امتیاز طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود باید در فرمت آن نوشته شود غیرقابل واگذاری است. یا این‌که زمان ثبت‌نام را طولانی مثلا 4 سال.

خسروی تاکید کرد: اگر می‌خواهید امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود، قانون وضع کنید.

وی تاکید کرد به تمام مشاوران استان تهران بخشنامه ای ابلاغ کرده ایم تحت این عنوان که هیچ کس حق خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح مسکن ملی را ندارد.

به گزارش تسنیم، شاکری اوایل اردیبهشت ماه امسال درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن گفته بود: گلایه بسیار سنگینی از اتحادیه مشاوران املاک داریم؛‌ وزیر محترم راه و شهرسازی در یک برنامه زنده اعلام می‌کند که خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن غیرقانونی است.

وی ادامه داد: همان لحظه رئیس اتحادیه مشاوران املاک روی خط می‌آید و می‌گوید "خیلی هم قانونی است و ما انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد."، خیلی عجیب است وزیر مملکتی می‌گوید معامله امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی است، اما در بنگاه‌ها این امتیاز 200 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، وزیر راه و شهرسازی باید بتواند بنگاه‌های املاک را سر خط بیاورد.

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه