نمایش جزئیات

خبرگزاری بازار - «سعید لطفی» عضو هیئت مدیره اتحادیه املاک تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «تحلیل بازار» می گوید

چکیده خبر


«سعید لطفی» عضو هیئت مدیره اتحادیه املاک تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «تحلیل بازار» می گوید: به هیچ عنوان املاکی ها نقشی در بالا بردن قیمت ها ندارند


«سعید لطفی» عضو هیئت مدیره اتحادیه املاک تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «تحلیل بازار» می گوید: به هیچ عنوان املاکی ها نقشی در بالا بردن قیمت ها ندارند. چرا که افزایش قیمت مسکن تابعی از شرایط اقتصاد کلان است و وقتی مردم توان خرید نداشته باشند و معامله ای صورت نگیرد بدون شک املاکی ها نیز به حق کمیسیون خود نمی رسند.
افزایش قیمت مسکن تابعی از شرایط اقتصاد کلان است و وقتی مردم توان خرید نداشته باشند و معامله ای صورت نگیرد بدون شک املاکی ها نیز به حق کمیسیون خود نمی رسند
وی با اشاره به اینکه با توجه به گران‌ شدن مصالح ساختمانی و افزایش نرخ دلار، سازنده‌ها برای اینکه از تورم جا نمانند و پا به پای آن حرکت کنند قیمت واحدهای مسکونی خود را بالا می‌برند ادامه داد: انتظارات تورمی ایجاد شده از نرخ ارز، افزایش بهای خودرو و غیره باعث می‌شود که در سازنده ترسی ایجاد شود و از قیمت‌های روز عقب بیافتد. تقاضا هم برای چنین قیمت‌هایی به هیچ‌عنوان وجود ندارد.
لطفی تاکید کرد: مشاور املاک هرگز به افزایش قیمت دامن نمی‌زند و اتفاقا همانطور که گفتم در کاهش بهای ملک برای رسیدن به حق کمیسیون خود با سازنده وارد چانه‌زنی و رایزنی برای نهایی شدن معامله مسکن و در نهایت رسیدن به حق کمیسیون خود می‌کند.
عضو هیئت مدیره اتحادیه املاک تهران ادامه داد: اگر قیمت مسکن روند کاهشی به خود گیرد به نفع اقتصاد کشور است چرا که صنعت خانه‌سازی می تواند موجب ایجاد اشتغال در کشور شود.

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه