نمایش جزئیات

نشست هم اندیشی رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بازرسان صنف

چکیده خبر


گودرزی در جلسه بازرسان اتحادیه : صنف املاک پایین آورنده قیمت هاست


به گزارش روابط عمومی نشست هم اندیشی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با بازرسان صنف روز سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 در سالن جلسات اتحادیه برگزار شد .

در این نشست تمامی بازرسان صنفی و اعضاء هیئت مدیره نیز حضور داشتند .

گودرزی در این جلسه ضمن پرداختن به دغدغه های صنفی گفت : جلسات متعددی با نمایندگان مجلس  پیرامون سایت سکو و نرخ گذاری داشتیم که امیدوارم نتایج مثبتی بگیریم  . همانگونه که مستحضرید فصل اجاره و خریدو فروش ملک فررارسیده ، از اعضاء صنف میخواهم مثل همیشه که کمک حال قشر ضعیف بودید ،  ضمن ارائه خدمت صادقانه با مردم شریف و عزیزمان همراهی و همدلی داشته باشید و مواظب باشید که ما عاملی برای افزایش قیمت ها نباشیم .

اینجانب و هیئت مدیره وقت در جلسات استانداری ، وزارت کشور و وزارت راه اعلام کردیم که صنف ما آورنده قیمت پایین است  و در قیمت گذاری تاثیری نداریم ما  هیچوقت عامل گرانی نبودیم .

گودرزی ادامه داد : از برنامه های پیش روی این هیئت مدیره تقویت سامانه املاک و مستغلات و جلوگیری از فعالیت واحدهای غیرمجاز است . از واحدهای غیرمجازی که باعث آبروی صنف و آبروی اعضای صنفم باشد گذشت نمی کنیم .

همچنین گودرزی پس از تاکید بر شناسایی واحدهای غبرمجاز اعلام کرد در هفته آینده اکیپ بازرسی بصورت محله ای و گشت ویژه در یکی از مناطق تهران اجرا خواهد شد .

در ادامه بازرسان سوالات ، نطرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند که گودرزی رئیس اتحادیه ، داود بیگی نژاد نائب رئیس اول و سمانه محرمی نمین نائب رئیس دوم در مقام پاسخ برآمدند .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه