نمایش جزئیات

اعطاء پروانه کسب به اعضاء صنفی با حضور کیانوش گودرزی رئیس ، داود بیگی نژاد نائب رئیس اول و مهدی کرباسیان خزانه دار اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز دوشنبه مورخ 29 خرداد 1402 اعطاء پروانه کسب به اعضاء صنفی با حضور کیانوش گودرزی رئیس ، داود بیگی نژاد نائب رئیس اول و مهدی کرباسیان خزانه دار اتحادیه در محل سالن جلسات برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی روز دوشنبه مورخ 29 خرداد 1402 اعطاء پروانه کسب به اعضاء صنفی با حضور کیانوش گودرزی رئیس ، داود بیگی نژاد نائب رئیس اول و مهدی کرباسیان خزانه دار اتحادیه در محل سالن جلسات برگزار شد .

گودرزی در این مراسم ضمن خوشامدگویی به اعضاء صنف ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص رایزنی های انجام شدم بابت سامانه نوین اصناف و ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب از اعضاء صنفی خواست با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به نصب نرخنامه و ارائه فاکتور ( رسید حق الزحمه ) به متعاملین اقدام نمایند . گودرزی تاکید کرد حق الزحمه براساس نرخ مصوب دریافت شود درغیر اینصورت با متخلفین برخورد خواهد شد . گودرزی همچنین با اشاره به فرارسیدن فصل اجاره و جابجایی مستاجرین به همکاران خود تاکید کرد مثل همیشه درکنار مردم باشید و غم ایشان را بخورید .

بیگی نژاد در این جلسه ضمن خوشامدگویی به حضار و آرزوی موفقیت در کسب و کار برای ایشان  گفت : اگر قراردادی دچار مشکل است یا به این علم میرسید که تنظیم قراردادی ممکن است به ضرر متعامل باشد از تنظیم آن صرفنظر کنید . بعضی از اتفاقات در چارچوب اختیارات اتحادیه نیست و ما تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم در جهت منافع صنف گام برداریم . باید برنامه نویسی درست و مدون برای دفترتان داشته و نسبت به امورات آن وسواس بیشتری داشته باشید. سعی کنید موضوع استفاده از فضای مجازی را منشعب کنید . بیگی نژاد همچنین تاکید کرد   با توجه به اینکه در روزهای پایانی ارائه اظهارنامه مالیاتی هستیم نسبت به ارسال اظهارنامه در موعد مقرر اقدام نمایید . بیگی نژاد در پایان به سوالات حضار پاسخ داد .

مهدی کرباسیان نیز در این جلسه با ارائه توضیحات کامل درخصوص طراحی و ساخت اپلیکیشن تخصصی املاک گفت درحال حاضر تلاش ما برای تسهیل صدورجواز کسب برای متقاضیان است و درصدد هستیم ضمن ساماندهی واحدهای بدون پروانه ، موانع موجود را مرتفع کنیم . کرباسیان ضمن ارائه مواردی از قانون نظام صنفی به پیگیری های مکرر هیئت مدیره درخصوص مشکلات صنفی و برگزاری جلسات متعدد با مسئولین ذیربط اشاره نمود . همچنین کرباسیان به سوالات حضار پاسخ دادند .

 

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • salam یکشنبه, 04 تیر 1402

    salam

  • dsf یکشنبه, 04 تیر 1402

    سلام بازرسی باید روی هویت افراد و کارت شناسایی و جواز کسب و متن قرارداد ها و کدرهگیری و کمیسیون و قیمت گذاری منطقه املاک مردم , گرانی و دلال بازی باشد نه اینکه بدون اموزش بازرس بفرسید برای پرکردن فرم و عکس یادگاریو...