نمایش جزئیات

برگزاری دوره جدید کلاسهای آموزشی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران با حضور کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز یکشنبه مورخ 8 مردادماه 1402 دوره جدید کلاسهای آموزشی متقاضیان پروانه کسب با حضور کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه برگزار شد .


دراین دوره از کلاسها گودرزی ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم ، ورود ایشان را به خانواده بزرگ املاک تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت نمود . گودرزی ادامه داد :  آموزش بسیار حائز اهمیت است چون بواسطه همین آموزشهاست که شما بعنوان یک کارشناس می توانید در جامعه حضور پیدا کنید .  مایه ترقی و رشد انسان آموزش است و چون این آموزشها آموزشهای کاربردی است باید حتما دوره های  را بگذرانید ، چرا که لازمه گرفتن پروانه کسب همین دوره های آموزشی است.  همچنین دانشگاه املاک نیز آماده پذیرش عزیزان در رشته های املاک و حقوق است که درصورت تمایل می توانید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید .  درادامه گودرزی مواردی را د خصوص قانون نظام صنفی متذکر شدند :  گرفتن بیعانه خلاف قانون است پس به این موضوع دقت داشته باشید ، اولین شکایت  6 ماه پلمپ واحدصنفی را به دنبال خواهد داشت . حتما نرخنامه های مصوب را در واحدصنفی خود نصب کنید . عدم نصب نرخنامه از سوی سازمان تعزیرات مشمول جریمه خواهد بود . نصب آخرین نرخنامه ابلاغی ، ارائه فاکتور ( رسیدحق الزحمه ) ،  ارائه کدرهگیری و اخذحق الزحمه به میزان تعرفه ابلاغی دیگر موارد قانونی بود که گودرزی به آنها اشاره نمود .

ما در جلسات گفتیم که مشاوران املاک باعث گرانی و بالابردن قیمت ها نیستند اما هجمه همیشه برعلیه مشاوران املاک وجود دارد ، ما باید سعی کنیم این هجمه را کاهش دهیم . همچنین در آینده رتبه بندی صنف برای صاحبان پروانه کسب اجرایی خواهد شد که سطح تحصیلات و میزان رضایت مندی مردم از مشاوراملاک و گذراندن دوره های آموزشی در رتبه بندی لحاظ خواهد شد درنظر داشته باشید شکایت از واحدصنفی شما در رتیه بندی تاثیر خواهد داشت . گودرزی در پایان گفت : آمدید که یاد بگیرید چرا که گفته اند زگهواره تا گور دانش بجوی

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه