نمایش جزئیات

جلسه هم اندیشی مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه با بازرسان صنف مشاوران املاک تهران

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روزیک شنبه مورخ 11مهرماه 1400جلسه هم اندیشی بازرسان با حضور مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتوکل های بهداشتی در سالن اجتماعات برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی روزیک شنبه مورخ 11مهرماه 1400جلسه هم اندیشی بازرسان با حضور مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتوکل های بهداشتی در سالن اجتماعات برگزار گردید .
این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد . درابتدای جلسه رئیس اتحادیه ضمن اهداء سلام و عرض خیرمقدم به بازرسان برای آنها آرزوی سلامتی و روزگاری دور از کرونا را آرزو کردند .
رئیس اتحادیه در ادامه اضافه نمودند این روزها فشار حداکثری بر روی اتحادیه است بطوریکه برخی نمایندگان مجلس اعلام کرده اند نرخ کمیسیون مشاوران املاک باید مانند خدمات پست ثابت باشد همچنین برخی از رسانه ها هم سعی دارند مشاوران املاک را عامل گرانی مسکن معرفی کنند در حالیکه علت گرانی مسکن ارز ، طلا ، انرژی و بورس است و هرکدام که گران شود روی قیمت مسکن تاثیر میگذارد با اینحال ما با تمام توان در مقابل این فشار ها ایستادگی کرده ایم تا از صنف دفاع کنیم.


ایشان در ادامه افزودقراردادها را نباید پس از امضاء نزد خود نگاه دارید همچنین مبلغ مبایعه نامه یا ودیعه را در دستگاه کارتخوان واحد صنفی نباید کشیده شود نتیجه این کارها میشود که دادگاه ها و کمیسیون حل اختلاف اتحادیه مملو از پرونده های شاکی باشد و خواست من از شما عزیزان اینست که این نکات را در بازرسی هایتان گوشزد کنید.


درانتهای جلسه مصطفی قلی خسروی اینگونه ادامه داد که بازرس می تواند قراردادها را مورد روئیت قرار دهد و کنترل کند و اعضای صنف میبایست تبعیت کند و حق توهین ندارند . اما اگر خدای ناکرده این اتفاق هم رخ بدهد این را بدانید که شما عزیزان نماینده صنف و نماینده هیئت مدیره هستید مبادا در مقام جواب به ایشان برآیید .
درپایان بازرسان در فضایی گرم و صمیمی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و ریاست اتحادیه نیز به پرسش های ایشان پاسخ دادند .
جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه