نمایش جزئیات

برگزاری جلسه ( پیش رویداد شتاب باموضوع امنیت سرعت و دقت عملکرد املاک در حوزه IT) با حضور مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه

چکیده خبر


به گزارش روابط عمومی روز چهارشنبه مورخ 5 مردادماه 1401 جلسه ( پیش رویداد شتاب باموضوع امنیت سرعت و دقت عملکرد املاک در حوزه IT) با حضور مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه ، خانم پاک نیت سرپرست مرکز علمی کاربردی ، جمعی از پرسنل ، اساتید و دانشجویان مرکز در سالن اجتماعات برگزار شد


به گزارش روابط عمومی روز چهارشنبه مورخ 5 مردادماه 1401 جلسه ( پیش رویداد شتاب باموضوع امنیت سرعت و دقت عملکرد املاک در حوزه IT) با حضور مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه ،  خانم پاک نیت سرپرست مرکز علمی کاربردی ، جمعی از پرسنل ، اساتید و دانشجویان مرکز در سالن اجتماعات برگزار شد

این جلسه با ادای احترام به سرودملی کشورمان و تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز شد .

در ادامه رئیس اتحادیه مشاوران املاک ضمن خوش آمدگویی به اعضاء حاضر و تشکر و قدردانی از زحمات خانم پاک نیت و خانم تاراج گفت : اتحادیه چون یک واحد غیرانتفائی است لذا نمی تواند یک اپلیکیشن مستقل داشته باشد و هربار که خواستیم این مهم را به سرانجام برسانیم  با ما مخالفت شد که شما غیرانتفائی هستید . لذا با هیئت مدیره به این نتیجه رسیدیم که این ماموریت را به دانشگاه بسپاریم . سرکار خانم پاک نیت توانستند با نامه نگاری ها و پیگیری های متعدد  موافقت دانشگاه علمی کاربردی مرکز را اخذ کنند و این مهم را به سرانجام برسانند . همچنین از اتحادیه درخواست شده دراین مورد کمک مالی داشته باشد اما درحال حاضر اتحادیه با مشکلات مالی مواجه است و فعلا نمی تواند از نظرمالی حمایت کند لذا باید به دنبال جذب اسپانسر باشیم .

خسروی ادامه داد : خوشحالم از اینکه امروز دانشگاه موفق به دریافت مجوز این اپلیکیشن شده و  از اینکه اتحادیه بتواند اپلیکیشنی درست کند که مردم به دیگر اپلیکیشن ها مراجعه نکنند و با اطمینان خاطر کار انجام دهند . باعث افتخاربنده است و از مسئولین دانشگاه تشکر و قدردانی میکنم که همیشه دانشگاه را در یک سطح مطلوب و عالی نگه داشتند .

در ادامه این نشست  خانم پاک نیت به ایراد سخن پرداختند . ایشان از ریاست اتحادیه درخواست کرد که  نشستی درخصوص بحث علمی این اپلیکیشن برگزار شود و این اپلیکیشن را به چالش کشیده  و درمورد زیرساختها ، معایب و مزایای آن صحبت شود همچنین پاک نیت عنوان کرد دست اندرکاران و تهیه کنندگان این اپلیکیشن از دانشجویان مرکز هستند .

سپس دانشجویان درخصوص این برنامه توضیحاتی را ارائه نمودند .

درپایان خسروی گفت : بسیار خوشحال شدم که گفتمان های عزیزان را شنیدم و چقدر عشق و علاقه در این گفتمان وجود داشت که بتوانند زودتر این اپلیکیشن را راه اندازی کنند. ما اعضای خوبی داریم که می توانند اسپانسر یا سهام دار شوند . بنده هم سعی میکنم هرچه زودتر موارد قانونی و نامه نگاری با اتاق اصناف را انجام دهم تا بتوانیم درخصوص راه اندازی سریعتر شما را یاری کنیم .

خواستن توانستن است پس هرکاری که بخواهیم انجام دهیم می شود . امیدوارم با کمک و همکاری شما زودتر این کار انجام شود و من هم بهره آن را ببینم و از اتحادیه بروم . استارات اولیه این برنامه در سال 99  انجام شده و بدلیل مشکلات تا ابه امروز طول کشیده اما  خداروشکربا پیگیری های ریاست دانشگاه این مشکلات رفع شد . جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

ارسال دیدگاه : برای ارسال نظر حتما باید ثبت نام کنید
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه